sobota, 2 lutego 2013

16. Rzym sentymentalnie



Rzym jest miastem do którego mam ogromny sentyment. Uwielbiam tam wracać i zawsze na nowo odkrywam to miasto. Pomimo, że po raz kolejny oglądam Colloseum, Fontane di Trevi czy Plac Wenecki to mnie nie nudzi, wręcz przeciwnie za każdym razem wydaje mi się być inne, piękniejsze. Ah gdybym mogła, to byłabym tam co miesiąc. ;)

Za co kocham Rzym ?

  • za kontrasty 
  • za ludzi 
  • za  jedzenie i oczywiście lody ;) 
  • za  niepowtarzalny klimat 
  • za budynki 
  • za metro ;D









3 komentarze:

  1. Rzym to jedno z moich wielu marzeń :-) Mam nadzieję, że kiedyś się spełni! Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spełni się na pewno, trzymam kciuki.

      Usuń
  2. Marzy mi się wyprawa do Rzymu,może kiedyś kto wie..:)

    OdpowiedzUsuń