poniedziałek, 9 stycznia 2012

3. Austria latem ? Czemu nie! Cz. 2

Dalsza część o tym co można robić latem w Austrii. Dzisiejszy wpis będzie o wesołych, lecz upartych małpkach ;)


Miejsce, które zwiedziłam i bardzo mi się tam podobało to rezerwat makaków w Landskron. Miejsce to polecam i małym i dużym. Jest to jeden z dwóch istniejących na świecie rezerwatów, w którym małpki żyją na wolności, dzięki czemu możemy obserwować ich życie codzienne.


Małpy wciąż zaczepiały tą biedną dziewczynę, aby dała im coś do jedzenia. Żarłoki :)


Maleństwo wcina coś dobrego ;)
Jedna małpa zabrała jakiejś pani z dzieckiem koszulkę, weszła na drzewo i nie chciała oddać. Już chyba wiem skąd powiedzenie „Co za małpa!” ;)


Inna weszła na gałąź i bała się zejść, czyli nie tylko ludzie mają lęk wysokości.

Nie ma to jak u mamy ;)



Chodzę własnymi ścieżkami!

Zdjęcia mnie nie interesują.


I co się tak gapisz?????

Mam was gdzieś!!!!

Byłam tam dwa razy, ale tak mi się podobało, że mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę.
P.S. Dzisiejszy wpis nie jest najlepszy, ale choroba i brak weny robi swoje. : (

1 komentarz:

  1. Ale śmieszne małpki :) Wracaj do zdrowia...
    Hmmm... a wpis jest ok. Dużo zdjęć, to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń