piątek, 6 stycznia 2012

1. Na początek

Ktoś kiedyś powiedział, że nie można rozpoczynać zwiedzania Europy od Rzymu, bo wszystko, co się zobaczy później, wyda się nieciekawe. Z uśmiechem na twarzy przeczytałam to zdanie raz, a potem drugi, trzeci i kolejny. Dlaczego z uśmiechem ? Bo swoją przygodę z podróżowaniem zaczęłam właśnie kilka lat temu od Rzymu. Podobno jest wiele prawdy w tym stwierdzeniu, gdyż w dziedzinie sztuki, kultury, wszystko – lub prawie wszystko tutaj miało swój początek. Nie pamiętam za wiele z mojej pierwszej podróży do Italii, ale mogę powiedzieć tylko jedno, ten człowiek, nie do końca miał rację. Po Rzymie zwiedziłam jeszcze wiele miejsc i każde zafascynowało mnie, były miejsca, które podobały mi się mniej, ale były też takie z których wyjeżdżając łzy ciekły mi po policzkach.
Kocham świat i chcę go zobaczyć cały.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się super. Z niecierpliwością czekam na pierwsze wpisy z różnych miejsc...

    OdpowiedzUsuń