poniedziałek, 2 grudnia 2013

28. To już jutro… :)



Tak, wreszcie się doczekałam, jutro wyruszam do Paryża. Dla mnie Paryż to  miasto zakochanych, miasto miłości i miasto z moich dziecięcych marzeń. Kiedy chodziłam do podstawówki pani zadała nam kiedyś napisać wypracowanie na temat swojego marzenia. Ja napisałam, że chciałabym zobaczyć Paryż i Disneyland. Choć minęło już kilka lat, ja wciąż to pamiętam. Potem Paryż nie był już miastem numer 1. Wiedziałam, że kiedyś na pewno je zobaczę, ale nie wiedziałam, że to nastąpi tak szybko. Pierwszy raz do Paryża miałam możliwość wybrać się w marcu, niestety wycieczka jednak się nie odbyła. Bardzo żałowałam, ale nic nie mogłam zrobić. O Paryżu zapomniałam, a potem pojawiła się możliwość wycieczki do Wilna. Oczywiście ja pierwsza chętna, już wszyscy wiedzieli, że w październiku jadę na Litwę, a tu klops. Trzy tygodnie przez wyjazdem odwołali mi go. No świetnie – myślałam sobie. Będę siedziała w domu i nigdzie nie pojadę. I nagle niespodzianka, znów możliwość wyjazdu do Paryża i tym razem wreszcie się udało.
Wyruszam jutro w południe, jadę autokarem, więc do Paryża dotrę dopiero w środę i od razu intensywne zwiedzanie. Będę tam krótko, bo tylko trzy dni zwiedzania + jeden dzień na Disneyland, ale jak dla mnie to i tak super. Wycieczka do Paryża to dla mnie podwójna radość, bo nie dość, że zobaczę nowy kraj to będzie to mój okrągły dziesiąty kraj. Jestem z siebie taka dumna. Do pełnoletniości brakuje mi jeszcze kilka miesięcy :)) a tu już taki bilans. Ciekawe co będzie dalej… ;) 




Ah i mam możliwość spełnienia swoich czterech marzeń z mojej wielkiej listy marzeń podróżniczych:

  •    Stanąć twarzą w twarz z Mona Lisą w Luwrze
  •      Zobaczyć Paryż z Wieży Eiffla         
  •  Zobaczyć Cmentarz Père-Lachaise 
  •         Odwiedzić Disneyland
Trzymajcie za mnie kciuki, a w poniedziałek czekajcie na nowy wpis oczywiście o Paryżu :>

Na koniec zobaczcie co znalazłam. Radzę patrzeć z przymrużeniem oka :D



2 komentarze:

  1. Ja byłam dwa razy i ciągle mi mało. Zimowy Paryż musi być cudny. Życzę realizacji wszystkich celów z listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że Paryż świąteczny musi być cudowny. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)

      Usuń